poniedziałek, 23 września 2013

pyyyysznie!

Moja lodówka świeci pustkami więc stwierdziłam, że wkręcę się na obiadek do babci, a tam niespodzianka-dziadek nazbierał grzybów i babci zrobiła krem <3 w dodatku babcia własnie wyjęła z piekarnika babkę i stwierdziłyśmy, że kremu da mi do domu, a później wpadnę do niej na kawę z babką.
Pierwotnie krem miałam zjeść z bułką, ale oczywiście bułki w domu pauli wyszły więc grzaneczki zajęły ich miejsce. Nie mogłam się powstrzymać i nawet zrobiłam fotkę i kremowi i babce. Mam ogólnie jakąś manie fotografowania rzeczy, które zaraz zjem! Chyba jestem hipsterem;<

   


6 komentarzy:

  1. nie ma jak u babci! najlepiej! najsmaczniej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za pyszności :) Babcie serwują najlepsze specjały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaam <3 Babka! Od razu zgłodniałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre, ładne, estetyczne zdjęcia, dobrze piszesz. Martwi mnie tylko czasami pisanie o sobie w trzeciej osobie i np "Babci zrobiła krem", ale wierzę, że to tylko drobne pomyłki. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) no tak mam okropna klawiature, do ktorej nie moge sie przyzwyczaic i stad literowki, ale przyloze do tego wieksza wage

      Usuń