środa, 23 października 2013

Jeeeszcze rower!


W poniedziałek było tak pięknie, jesień dała z siebie wszystko co najlepsze, teaz nie ma opcji żeby zima sobie od tak przyszła, NIE WYRAŻAM ZGODY NA ZIMĘ! Wzięłam rower i miałam pojechać na poczte ale troszkę zboczyłam z kursu i nie dojechałam na pocztę, ale gdzieś gdzie zapomina się o całym swiecie...Nie mogłam sie powsztrymac zeby nie wyjac telefonu i nie zrobic kilku fotek. Szału nie ma bo to jednak robione telefonem no i w ruchu, ale troche pokazują jak pięknie było.
                    
   

                 "...would you lie with me and just forget the world..."



2 komentarze:

  1. rower <3 uwielbiam :)
    dodaje do obserwowanych, bedę tu zaglądać :*

    Pozdrawiam koleżankę z vinted i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, jesień jest niesamowicie urokliwa! Warto łapać ostatnie promienie słońca na rowerze :):)


    Trafiłam do Ciebie z Vinted, pozdrawiam i zapraszam ;)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń