poniedziałek, 21 kwietnia 2014

poczytała komentarze

Ostatnio mnie tu jakoś z powrotem przywiało, za sprawą powiadomienia o nowym komentarzu. Zapomniało mi się już trochę o blogu, ale jak już tu się znalazłam to mnie wzięło żeby poczytać sobie komentarze, bo całkiem ich sporo jak na moją znikomą działalność tu. Niby nie pisze tu żeby komuś się to podobało, ale jak się przeczyta "fajnie piszesz... blabla" to jakoś sobie myślisz, że może nie jesteś taki najgorszy, że może warto się do tego troszkę bardziej przyłożyć! Znajomi to wiadomo powiedzieliby, że "zajebiście!, uper i wgl! A opinia takich ludzi z zewnątrz jest szczera i jak ktoś napisze, że podoba się mu mój styl pisania to ja w to wierzę i już!          

Muszę sobie chyba jakieś nowe hobby wymyślić, nawet tak tylko po to żeby mi się zaraz znudziło, ale zawsze jakaś odmiana w życiu! Co do odmian to chyba wracam do rudości na głowie bo ileż można być brunetką;)

2 komentarze: