wtorek, 3 czerwca 2014

Stuuuuuuuuudia

Taaaaak, kolejny raz wybieram się na studia! Kolejny raz zarejestrowałam się bez przekonania, no ale 2 roczny GAP YEAR to już przesada! 2 lata temu poddałam się za szybko, nie żaluję tej decyzji, ale teraz postaram się powalczyć, chociaż mam małą nadzieję, że walczyć nie trzeba. Mam nadzieję, że wreszcie poznam nowych, ciekawych ludzi, dzięki którym przetrwam te 3 lata! 
Dla większości ludzi studia to najpiękniejszy okres w życiu, blablabla. Ja tak tego nie widzę, bo studiować będę w mieście "obok" więc całe to piękno to przeciętna uczelnia, poranne wstawanie na autobus +kolejne dwa autobusy bo pod mój wydział limuzyna nie podjeżdża;D. Imprezować za bardzo nie lubię, po klubach się nie rozbijam więc ciężko żeby te 3 lata były czymś najwspanialszym! 
Jak zwykle pomarudziła! Ciężki ze mnie człowiek!

5 komentarzy:

  1. Poznasz paczkę przyjaciół i zmienisz szybko zdanie ;D trzymam kciuki ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY BLOG ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy i z pewnością wrócę :)
    zapraszam do mnie :*
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, stop. :D studia to naprawdę fajny okres, jeśli nie musisz się przejmować utrzymaniem się w obcym mieście i liczyć każdego grosza. poza tym naprawdę można poznać fajnych ludzi, trzeba się tylko odrobinę otworzyć. :p skądś to znam. może najwspanialsze nie będą (ja najlepiej wspominam średnią!) , choć nie wiem jak u Ciebie, ale mogą być naprawdę fajnie spędzone . :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki kierunek wybrałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe media w komunikacji spolecznej z jezykiem angielskim :)

      Usuń