poniedziałek, 20 stycznia 2014

Chciałam!

Chciałam być bardzo systematyczna, chciałam prowadzić bloga, ale wyszło jak zwykle. Bo właściwie o czym może pisać ktoś kto nie robi nic?
Żyje i zbieram bezwartościowe papiery! Mam prawo jazdy, ale nie jeżdżę autem bo uważam, że nie potrafię. Mam maturę, ale nie poszłam na studia bo milion powód przeciw, żadnego za.
Ale co tam pożalić się raz na jakiś czas wolno!
A z takich wesołych faktów mojego życie to ostatnio stuknęła mi dwudziestka i pierwszy raz porzygałam się po alkoholu! Gratulacje!

5 komentarzy:

  1. Też mam w tym roku 20 lat i nie poptrafię się pogodzić z tym, że już nie będę 'nastką'

    http://huge-fridge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) 20 to bardzo fajny wiek ;p
    Trzeba się wziąć w sobie i dasz radę wszystko od początku ;)

    http://diamond-life-healthly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uszy do góry, zrób sobie gap year, wszystko się poukłada :)

    OdpowiedzUsuń