czwartek, 12 września 2013

No to lecimy!


Pierwszy wpis - poważna sprawa! Pomysł z założeniem bloga tu klębił sie już kika tygondni, ale czy warto? czy będzie mi się chcialo pisać, czy ja wogóle mam o czym pisać? Na każde ZA znalazłam jakieś PRZECIW. Jednak jestem tu, zupełnie spontanicznie wpisałam gdzie trzeba blogger.com postukalam w kilku linijkach dane, nazwę, tytuł i odeszłam od laptopa. No i przy setnym podejściu stwierdziłam, że jak zostawie to tak to juz mnie tu więcej pewnie nie przyciągnie, jak już wchodzić tu to z buta w drzwi i jedziemy z pierwszym podobno wąznym postem. Za chwilę zbieram się do Wrocławia, to może porobię kilka fotek, a później je tu powrzucam? Oby tym razem się udalo to moję blogowanie, bo jakoś strasznie mnie do tego ciągnie!

3 komentarze:

  1. Heej ;)) trzymam kciuki za blogowanie ;-) fajnie poczytać czyjeś przemyślenia ;P mam tylko jedną sugestię, która mi się nasunęła, gdy juz poczytałam sobie Twoje posty. Tą czcionkę źle się czyta, bardzo się trzeba męczyć.. No chyba ze Ci się ona mega meega podoba, to sie pomęczę ;-) powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki bardzo za trzymanie kciuków i za sugestię;D Poszukam jakiejś mniej męczocej czcionki;D i zapraszam do obserwowania żeby żadna notka nie umknęła;D

      Usuń