poniedziałek, 4 listopada 2013

Cześć, jestem...


  • Cześć, jestem Paula!
  • Mam 19 lat
  • Chociaż w dowodzie mam Paulina to prawie nikt tak do mnie nie mówi bo wydaje mi się to strasznie drętwe i jak ktoś już mówi Paulina to znaczy, że jest źle ;)
  • Poszłam do szkoły rok szybciej i skończyłam szkołę 1,5 roku temu.
  • Uwielbiam piec, zazwyczaj muffiny. 
  • Uwielbiam robić zdjęcia jedzeniu, nie wiem czemu, ale chyba nawet bardziej lubię patrzyć niż jeść.
  • Nie mam pojęcia jaki jest dzień tygodnia bo nie studiuję ani nie pracuję.
  • Chciałabym mieć własną markę odzieżową.
  • Jestem aspołeczna.
  • Nie lubię tańczyć.
  • Nie często piję alkohol, ale jak już to robię to na maksa!
  • Noszę okulary model wayfarer tzw. nerdy więc często ludzie mnie pytają czy to zerówki.
  • Mam psa i dwa koty i w przyszłości nie wyobrażam sobie domu bez zwierząt.
  • Uwielbiam książki Beaty Pawlikowskiej.
  • Miałam na głowie już wszystkie standardowe kolory.
  • Uwielbiam luźne ciuchy.
  • Jestem uzależniona od kupowania butów. 
  • Uwielbiam produkty apple.
  • Nie lubię i nie umiem dopraszać się o pożyczone rzeczy.
  • Nienawidzę się spóźniać i jak ktoś się spóźnia.
  • Nie lubię planować.
  • Najchętniej wyjechałabym do Anglii zacząć tam życie, ale nie znam nikogo kto pojechałaby ze mną.


Jak coś mi przyjdzie do głowy to zrobię edit lub kolejną notkę!;)
Jeśli też chcesz napisać o sobie w takiej formie zrób notkę i jesli chcesz wrzuć do niej linka z moją notką!;) i zostaw komentarz, chętnie poczytam!;)

7 komentarzy:

  1. Heeeej, super post (: Nie czekaj na nikogo i nie proś się, żeby ktoś z Tobą jechał. Po prostu weź życie w swoje ręce (:

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem za malo odwazna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu poszłaś do szkoły rok wcześniej ? :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo byłam tak genialnym dzieckiem, że przedszkole było dla mnie zbyt nudne;d

      Usuń
  4. lubię czytać takie posty ;)
    Buty - też są moim uzależnieniem <3

    http://diamond-life-healthly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. haha też uwielbiam patrzeć na jedzenie, niż je jeść <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń